, °

ناکام ماندن تلاش‌ها برای جلوگیری از انتشار کتابی افشاگرانه علیه خانواده ترامپ

تلاش برادر رئیس‌جمهور آمریکا برای انتشار کتابی افشاگرانه درباره اسرار خانواده ترامپ ناکام ماند.

بنیاد شهدای رجائی » اخبار جهان » ناکام ماندن تلاش‌ها برای جلوگیری از انتشار کتابی افشاگرانه علیه خانواده ترامپ
ناکام ماندن تلاش‌ها برای جلوگیری از انتشار کتابی افشاگرانه علیه خانواده ترامپ

تلاش برادر رئیس‌جمهور آمریکا برای انتشار کتابی افشاگرانه درباره اسرار خانواده ترامپ ناکام ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تلاش برادر کوچک‌تر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای جلوگیری از انتشار کتابی افشاگرانه که قرار است اسرار داخلی خانواده ترامپ را بازگو کند، ناکام ماند.

پیشتر «رابرت ترامپ»، برادر کوچک رئیس‌جمهور آمریکا با تنظیم شکوائیه‌ای خواستار جلوگیری از انتشار این کتاب شده بود که توسط برادرزاده‌اش، «مری ترامپ» به رشته تحریر درآمده است.

روی جلد کتابی که «مری ترامپ» تألیف کرده نوشته شده است:  «خانواده من چگونه خطرناک‌ترین مرد دنیا را به وجود آورد؟»

«پیتر کلی»، قاضی منطقه «کوئینز» شکایت تنظیم‌شده توسط رابرت ترامپ را رد کرده و انتشار این کتاب را بلامانع دانسته است.

رابرت ترامپ ادعا کرده بود انتشار این کتاب نقض توافقنامه‌ای محسوب می‌شود که برادرزاده‌اش «مری» سال ۲۰۰۱ آن را امضا کرده و به موجب آن متعهد به عدم افشای اطلاعات شده است. 

پیتر کلی گفت که مسئله‌ای که موضوع توافق سال ۲۰۰۱ بوده مختومه شده و بنابراین، دعوی مربوط به این کتاب هم موضوعیت ندارد و قابل تعقیب قضایی در دادگاه نیست.

وکیل مری ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «دادگاه به درستی گفته که از صلاحیت لازم برای اجابت درخواست بی‌اساس خانواده ترامپ جهت جلوگیری از انتشار کتابی با این اهمیت برخوردار نیست.»

کتاب مری ترامپ قرار است روز ۲۸ جولای منتشر شود. ناشر کتاب گفته مری در این کتاب تصویری افشاگرانه از فضای مسموم خانواده دونالد ترامپ ارائه خواهد کرد.

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با آکسیوس گفته که برادرزاده‌اش مجاز به نوشتن این کتاب نبوده است. او گفت: «او اجازه نوشتن کتاب ندارد. می‌دانید وقتی با او و برادرش که رابطه خوبی با او دارم، سازش کردیم [نباید کتاب بنویسد]و او قرارداد عدم افشای اطلاعات امضا کرده است.»

1399-04-06
نوشته شده توسط عباس رجائی